14 Mart 2012 zaman: 08:15 Gönderen Tenjin&Owari 9 Comments

Uzun bir aradan sonra güncellerimizle karşınızdayız. Bugünün anlam ve önemine yönelik iki güncelimiz var. Bugün 14 Mart Dünya Tıp günü, ayrıca Dünya Pi Günü. Bu vesile ile hem doktorlarımızın hem de Pi sayısının gününü kutluyoruz... Onlara hediyemiz;
Gintama 208
Shakugan no Shana Final Bölüm 11

9 Responses so far.

  1. Adsız says:

    208 için elinize sağlık.
    Gintama 209'dan devam edecek misiniz? Çeviri hızınız ne olacak? Ona göre ben de çeviri planı yapacağım. Ben, SyLaR_54.

  2. Adsız says:

    Gintama kendi hızımızda devam edecek. 209 u arkadaş çevirecekti, çevirmiş olabilir.
    Tenjin

  3. Adsız says:

    Ortaklaşa gitsek de fazladan emek harcanmasa? Ben Kickapoo ile ortak gidiyorum, ortaklığımıza siz de katılsanız nasıl olur? Güncele yetiştikten sonra da yeni bir anlaşma yapılabilir.
    SyLaR_54

  4. Adsız says:

    Kickapoo ile daha önce görüşmüştük istedikleri takdir de alt yazıları kullanabileceklerini söyledim. Şahsen çeviriye çok fazla vakit ayıramıyoruz. Ancak en azından gintama da 215 e kadar yavaş da olsa çevirmeyi düşünüyoruz. İlerisi için bir şey diyemiyorum ya da bölümleri şu kadar zamanda çeviririz de diyemiyorum. Gintamayı tamamen keyif aldığımız için çeviriyoruz. Yani siz kendi planınızı yapın ona göre biz de nasıl devam edeceğimize karar verelim. Tenjin

  5. Adsız says:

    Tamam, siz kaldığınız yerden devam edin. Kickapoo sizinle aynı bölümlere yaklaştığında durumu yeniden gözden geçiririz.
    SyLaR_54

  6. mb4225 says:

    209'u çevirdim. 210'dan devam edeceğim. Haber vereyim dedim... :) Yine de çevireceğiz derseniz, siz bilirsiniz. :)

  7. Adsız says:

    turkanime'deki bölümleri siz hazırlıyorsunuz sanırım. çok iyi riplenmişler. boyutlarına göre görüntüleri mükemmel derecede. ama senkron sorunu var. büyük ihtimalle fps ile ilgili. 7-8 dakikadan itibaren seyir zevki kaçıyor :(

  8. Tenjin&Owari says:

    Online izleme sitelerinin hiçbiri ile alakamız yoktur. Senkronu ayarlayamayanlar da izlediğiniz sitelerin kendileridir. Eğer şikayetiniz varsa gidip izlediğiniz yere iletin. Yayınladığımız alt yazıların hepsi uyumlu video isimlerini içermektedir. Başkalarının hatalarını bilip bilmeden bize yüklemeyin...

  9. SyLaR_54 says:

    Bir hata çıkınca işin kaynağına gitmeyi biliyorsunuz da izlemeye gelince neden o siteyi kullanıyorsunuz?

Yorum Gönder